
Nákupní řád internetového obchodu AROBOT – robotické vysavače, robotické sekačky, bazénové vysavače
- AROBOT - Autorizovaný prodejce
- Proč robota od iRobotu?
- Prodloužená záruka 3-5 let
- On-line splátkový prodej Cofidis
Nakupujte u autorizovaného prodejce - nakupujte u nás !
Oficiální distribuce produktů v ČR probíhá přes síť autorizovaných prodejců, u kterých je garantován výrobcem povolený nákupní kanál produktů. Prodejci jsou pečlivě vybíráni. Musí splňovat přísná kritéria, mezi která patří spolehlivost, seriózní přístup, jasné majetkové vztahy a úspěšná obchodní historie. Ti, kteří dokázali tato kritéria splnit, se tak mohli stát autorizovanými prodejci. Autorizovaní prodejci jsou kontinuálně školeni a auditováni. Prodejce musí poskytnout 100 % zákaznický servis.
• Garance 24 měsíců záruky: Na zboží zakoupené u autorizovaného prodejce se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců.
• Garance 100 % kvality: U zboží zakoupeného u autorizovaného prodejce garantujeme, že zboží je originál a že prošlo výstupní kontrolou kvality.
• Garance nadstandardního zákaznického servisu: Na zboží zakoupené u autorizovaného prodejce se vztahuje kompletní zákaznický servis. Máte například možnost využít svoz iRobot na servis i ze servisu k zákazníkovi zdarma, využít servisní hot-line Robomow, iRobot a další.
• Garance bezproblémového obchodu: Při zakoupení zboží nepodstupujete žádná rizika. Garantujeme Vám bezproblémový průběh nákupu u nás. Spolupracujeme pouze s kvalitními a seriózními partnery a přímými distributory.
• Vyjádření Autorizovaného servisu : Výše zmíněné záruky můžeme garantovat pouze při nákupu u autorizovaného prodejce. Pro ověření vždy žádáme nákupní doklad. Pokud bude zjištěno, že nákup zboží neproběhl přes autorizovaného prodejce, nemůžeme Vám bohužel záruku uznat. Při Vašem nákupu věnujte proto velkou pozornost výběru solidního a ověřeného prodejce. Podcenění uvedených skutečností se Vám v budoucnu nemusí vyplatit.
• Výhradně český dovoz
• Jistota reklamace a servisu v ČR
• Návod v českém jazyce
Výhody autorizovaných prodejců
- Na zboží zakoupené u autorizovaného prodejce se vztahuje garance pozáručního servisu.
- Samozřejmostí je i pozáruční servis robotických vysavačů zakoupených u autorizovaných prodejců.
- Autorizovaný servis zajistí rychlé vyřízení reklamace do 7 dnů, pokud to povaha závady umožňuje.
- U autorizovaných prodejců vám garantujeme bezproblémový průběh nákupu. Jakýkoliv případný problém vyřešíme za vás, stačí nás kontaktovat. Máme zájem spolupracovat pouze s kvalitními a seriózními partnery.
- Na zboží zakoupené v síti autorizovaných prodejců se vztahuje nadstandardní zákaznický servis. Možnost využít svoz na servis i ze servisu k zákazníkovi zdarma.
- Nadstandardní zákaznický servis nabízí i možnost zapůjčit si robotický vysavač před samotným zakoupením a vyzkoušet ho v domácím prostředí.
- U produktů iRobot zakoupených v síti autorizovaných prodejců garantujeme, že zboží je originál značky iRobot a že prošlo výstupní kontrolou kvality.
- Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servise.
- V autorizovaném servise pracuje pouze kvalifikovaný personál a špičkoví odborníci v oblasti elektrotechniky a robotiky.
- Autorizovaný servis používá pouze nové a originální náhradní díly.
- Autorizovaný servis disponuje špičkovou testovací technikou a diagnostickými programy, které umožní kontrolu funkcí robota přes počítač.
- Autorizovaný servis má k dispozici nejnovější verzi softwaru, který je vždy do robota nahrán, pokud je v robotu software zastaralý.
- Autorizovaný servis nabízí i odborné čištění robota, kdy je robot rozebrán a kompletně vyčištěn. Mnohdy se tak předejde zbytečné závadě.
- Autorizovaní prodejci jsou pravidelně školeni a dokáží vám poradit s výběrem robotického vysavače, jeho údržbou nebo nákupem náhradních dílů jako jsou filtry a kartáče.
- Autorizovaní prodejci mají neustále k dispozici odbornou pomoc ze strany autorizovaného servisu, a proto zákazník vždy dostane správnou a úplnou odpověď na případný dotaz.
Hrozby a reálné negativní zkušenosti s neautorizovanými prodejci
- Neautorizovaní prodejci se velmi často snaží vyhnout zákonem dané odpovědnosti vůči zákazníkovi během zákonem stanovené záruční lhůty převážně z níže uvedených důvodů.
- Na zboží zakoupené u neautorizovaného prodejce nebývá garance pozáručního servisu.
- Často mají snahu neuznat závadu jako záruční - jedinou cestou je pak soudní spor.
- Robotický vysavač nemusí být originál, může se jednat o levnou kopii, která vypadá na první pohled stejně. Tento fakt se na českém trhu objevuje čím dál častěji.
- Mnoho z nich prodává repasované roboty, tzn. že na první pohled působí robotický vysavač jako úplně nový, ale veškerá elektronika mohla být už měsíce i roky v provozu.
- Značné problémy s vyřešením reklamací zpětně potvrzuje většina zákazníků.
- Naprostá většina neautorizovaných prodejců nemá k dispozici softwarové aktualizace pro robotické vysavače.
- Většina nemá přístup k novým originálním náhradním dílům, na opravy se používají pochybné čínské napodobeniny vč. baterií nebo díly použité z vyřazených robotů, či neodborně repasované díly. Z toho plyne jejich snaha vyhnout se jakékoliv záruční opravě.
- Obvykle nemají servisní zázemí s odpovídající technikou a kvalifikovaným personálem, roboty opravují tzv. "na koleni".
- Robotický vysavač bývá často poskládán ze zbylých funkčních dílů, stejně tak i s příslušenstvím v krabici bývá různě manipulováno.
- Na nově zaslané krabici od robotického vysavače bývá často vidět, že již byla otevřena a použita.
- Neautorizovaní prodejci častokrát bez varování ruší své e-shopy a provozovny. Zákazník se pak nemá, kde domáhat záruční opravy.
- Neautorizovaní prodejci neabsolvují pravidelná školení a zpravidla nejsou schopni správně poradit např. ohledně kompatibility příslušenství a spotřebního materiálu jako jsou filtry a kartáče. Zákazník si pak nechtěně zakoupí nekompatibilní příslušenství, které ale prodejce odmítne vzít zpět.
- iRobot eviduje měsíčně několik desítek případů, jejichž strategie odpovídá výše zmíněným bodům neseriózního obchodního jednání.